ברוכים הבאים לחנות ציוד הכושר המובילה בישראל

עגלת הקניות שלי 0 פריטים: 0.00 ₪

לפרטים והזמנות
03-501-3994

שאלות ותשובות בנושא קניית ציוד כושר באתר יגלשאלות ותשובות בקניית ציוד כושרשאלות ותשובות בנושא קניית ציוד כושר באתר יגל


מדוע לקנות מכשירי כושר וציוד אצלכם?
אין צורך לצאת מהבית, לחפש חניה, לסחוב ולהתקין
לחיצת כפתור ומכשיר הכושר שלך בדרך אליך עם שירות התקנה מטכנאי מומחה.
וגם בגלל: המגוון העצום, אותו לא תמצא באף חנות אחרת, המחירים המיוחדים שלנו, ולא פחות חשוב השירות מספר אחד שלנו!

 

איך לחפש פריט באתר?
בראש האתר מופיע מנוע חיפוש מתוחכם. התחל להקליד מק״ט, שם מוצר או מאפיין כלשהו של מוצר,
מנוע החיפוש שלנו ישלים ויציג פריטים מתאימים במלאי. 


האם צריך להירשם באתר כדי לקנות בו?
ממש לא! ניתן לרכוש ולשלם כאורח.
אבל.. אם יש לך חשבון Gmail, Tweeter או LinkedIn  , תוכל לפתוח חשבון בלחיצת כפתור ולחסוך זמן
בהקלדת פרטיך המלאים. לפתיחת חשבון בדרך מהירה זו לחץ כאן



מהו "החשבון שלי"?
דף "החשבון שלי" מעודכן בכל פרטי ההתקשרות שלך, פרטי התשלום ופירוט ההזמנות שלך.


שכחתי את הסיסמא. מה עושים?
אל דאגה. קבל מייל לאיפוס סיסמא בדרך פשוטה: בעמוד הכניסה לחשבון שלי, לחץ על "שכחתי סיסמא".


כיצד אתם מספקים את הציוד?
ברכישת שולחנות טניס או מתקני כושר גדולים במיוחד, אנו מבצעים שילוח במשאית ייעודית וגודלה,
כך אנו מבטיחים הגעת הפריטים בשלמותם ללקוחתינו.

מוצרים קטנים יותר נשלחים ע״י חברת שליחיות או בדואר רשום.
כמו כן, את רוב המוצרים ניתן לאסוף ישירות מהחנות. פרטי איסוף מלאים יוצגו בחשבונית שתקבל לתיבת המייל שלך.


השליח הגיע אבל לא הייתי. איך אני מקבל את החבילה?
אנו מתאמים את הגעת השליח לפני, כך שאין סיבה להיעדר. במקרה של איחור, ננסה לתאם שוב לאותו היום (בגמר הסבב) או
ביום האספקה הבא באזור מגורך (כפעמיים בשבוע - תלוי באזור הגיאוגרפי)

 

כיצד אתם מבטיחים את פרטי כרטיס האשראי שלי?
אין צורך להבטיח סודיות! פרטי כרטיסך לעולם לא הגיעו אלינו או נשמרים במקום כולשהוא.
חיוב הכרטיס נעשה דרך מערכת מובטחת בתקן המהווה את המילה האחרונה תחום: תקן PCI.
להרחבה בנושא אבטחה לחץ כאן.
 

האם האתר שלכם מאובטח? 
ועוד אך! כל הנתונים שתכניסו למערכת יישארו חסויים ומאובטחים לגמרי. להרחבה בנושא אבטחה לחץ כאן.
 

מהן אפשרויות התשלום באתר?
ניתן לשלם באמצעות כל כרטיסי אשראי, PayPal, MasterPass , משלוח שיק או אפילו תשלום בביתך בעת קבלת המוצר. 

מתי המוצר שלי מגיע?
אנו מספקים את המוצרים תוך 7 ימי עבודה, אלא אם כן צוין אחרת.
המשלוח מתבצע תחילה למחסן השילוח וממנו מתבצעת הפצה לכתובתך.
המשוח יצא רק לאחר אישור חברת האשראי שלך והימצאות המוצר במלאי.

מהם ימי עסקים?
ימי עסקים הינם ימי החול, מראשון ועד חמישי (כולל) ואינם כוללים את ימי שישי, שבת, ערבי חג או חול המועד.
 

מה מדיניות ההחזרה שלכם?

אנו מבקשים להפוך את תהליך ההחזרה פשוט, קל ויעיל ללקוחותינו.
במידה ומוצר התגלה כתקול הוא ייאסף על ידינו ללא חיוב כלל!
קרא בדף זה הרחבה בנושא מדיניות ההחזרה והמשלוחים שלנו.



מתי יתבצע החיוב על ההזמנה שלי באתר?
החיוב על ההזמנה מתבצע באופן אוטומטי ומידי ברגע השלמת ההזמנה. 


אני קורא חוות דעת אודותיכם באתר זאפ, כולם מרוצים, זה אמיתי?
כן! כל חוות הדעת כאן נכתבו ע״י אנשים אמיתיים.
חוות דעת המופיעות בזאפ עוברות אימות ע״י צוות זאפ ומפורסמות על דעתם הבלעדית.
 

אני קורא חוות דעת על המוצרים באתר שלכם? זה אמיתי?
חוות דעת הנשלחת ע״י לקוח נבדקת על ידינו (עפ״י חשבוניות במערכת המחשב אצלנו) .
לקוחות רבים כותבים את חוות דעתם על המוצרים ובנוסף מצרפים לחוות הדעת תמונת המוצר כפי
שהותקן על ידינו בביתו או במכון הכושר.
 

כיצד אני מעלה חוות דעתי עליכם?
נשמח לראות חוות דעתך באתר זאפ. תוכל לרשום אותה בלינק זה.
כמו כן, כחודש לאחר קבלת המוצר תקבל מייל ובו בקשה לחוות דעתך בנוגע למוצר ולהעלות תמונתו -
אנו מבקשים את כל האמת ורק האמת :-)
 

כיצד אני יוצא עמכם קשר?
בטלפון , בצ׳ט און-ליין ובמייל - הצוות שלנו דרוך ומוכן לפעול ולספק את השירות המהיר והמקצועי בישראל.
קרא כאן על פרטי ההתקשרות עמנו