נתחיל בהישגים:

בתוך 8 שבועות הצליח להשיל חצי מרקמות השומן בהשוואה לתחילת התהליך
הוריד את השומן הבטני שלו לשישית מנקודת ההתחלה - כלומר להיפטר מ״כרס הבירה״
העלה את מסת השרירי וחיטוב הגוף

אימון חיטוב כושר של תום מראה לפני ואחריהנה הסודות הקטנים לסיפור ההצלחה

תום האמין כי אין לו הרבה מה להפסיד אבל עד מהרה הוא הבין כי ערבי חמישי בהם בילה עם חבריו הטובים,
בהם צרך קלוריות וסוכרים שהפכו את מצבו לקשה יותר ויותר.
“במחשבה מעמיקה יותר, ידעתי שדברים צריכים להשתנות?

תום במספרים

 אימון חיטוב כושר של תום מראה לפני ואחרי

לפני

  • משקל - 100 ק"ג מסה שומן - 23 ק"ג שומן גוף - 23% מותן - 135 ס״מ 
  • אחרי משקל - 85 ק"ג מסה שומן - 8.5 ק"ג שומן גוף - 10% מותניים - 92 ס״מ

תום האמין כי אין לו הרבה מה להפסיד אבל לאחר התחייבות לעמוד באתגר, הבין עד כמה הוא יכול וצריך לשנות את מבנה הגוף
בהתייחס למהפך, אמר טום: "בטח, ידעתי שהמכנסיים שלי קצת מתוחים, ובטח, ידעתי שזה כבר זמן מה עבר מאז שהייתי בחדר הכושר,
אבל היתה לי גישה לכל עניין האימונים והתזונה.
"חשבתי שאם אני רוצה להיכנס לכושר, כמה פגישות כושר וכמה שבועות ללא שוקולד יעשו את העבודה״.
תום פנה לריץ 'פיליפס, ממייסדי מכון כושר ומכון חיטוב ידוע בארה״ב.

ריץ׳ הכניס אותו לתוכנית של הרמת משקולות ארבעה ימים בשבוע,
עם יום חופש להתאוששות, שנקבע ליום רביעי. התוכנית אימוני הכח היו מורכבים מתנועות גדולות ומורכבות, כמו דדליפטס, ו
אחריהם סדרה של עליות על מתח מקבלים, שני מהלכים שהושלמו ללא מנוחה - כדי לבנות שרירים תוך כדי שריפת שומן הגוף מירבית.
אימון משקולות על ספת משקולות אולימפית היה אחד החלקים הטובים ביותר, במיוחד לאור זה שתחת הדרכה מוקפדת
תום ביצע את תנועות האימונים והתמקד על הרמת משקולות בטכניקה הנכונה, וזאת כדי לקצר בזמן ובמספר החזרות המאמן ריץ׳ אמר שזה יעיל הרבה יותר,
במקום לנסות להרים כמה שיותר משקולות וכמה שיותר חזרות.


רוב האנשים שאני מכיר נמנעים מאימונים קבועים וזאת בשל מגוון סיבות (א יותר נכון ...תירוצים) במיוחד באימון חיטוב כושר המצריך מאמץ פיזי, הסיבות הן רבות:  הלחץ בעבודה, העדר זמן פנוי.

הוא הוסיף ש״לעיתים קרובות מידי הדבר היחיד שעשיתי במטבח היה לאכול מאכלים המספקים הרגשת שובע רגעית כמו עוגות,.עוגיות ושאר מתוקים שהיו מרגיעים אותי לזמן מה.. מתברר שגלידה, שוקולד ושאר

.מתוקים הם לא מאבני הבניין של גוף חטוב״ .התחלתי להבים את המשפט אשר גורס שקוביות בבטן נוצרות במטבח.. "

בתקופת המהפך אכלתי חמש ארוחות ביום, כולל חלבון, ירקות ופחמימות. זה נשמע הרבה - ואני לא הייתי בטוח איך ארגיש עם מהפך התזונה שלי״ 
ספירת קלוריות קפדנית היתה בדיוק כדי לשמר את תהליך בנייין השריר, ו״גירוד״ איטי מאוד של שכבות השומן העודפות מגופי . התוצאות תום איבד 13 אחוז שומן בגוף,
השיל 15 ק״ג מיותרים וירד בשני מידות בהיקף המכנס הוא החל באימוני אירוביים על גבי מכשיר אליפטיקל והליכוןחשמלי ומאז שיפר את המדד ה - VO2 Max שלו (מידת נפח החמצן שהאתלט יכול להשתמש בו - מ -44.1 מ"ל / ק"ג לדקה - 48.4 -והגיע לטווח בציון מצוין) 


"ההפתעה הגדולה ביותר התבוננה בתמונות של עצמי.
כמעט זיהיתי את הפנים, אבל לא יכולתי להאמין שהיא מחוברת לגופי.״“

הגוף החטוב הזה שראיתי במראה היה הגוף שתמיד אמרתי
לעצמי שאקבל תוך כדי צפייה בשחקנים חטובים בסרטים..וזאת תוך כדי ישיבה על הספה. "יותר חשוב מהגוף, אם כי הייתי מאושר יותר, ונמרץ יותר, למרות שהתהליך היה קשה היה התהליך כ. זו צריכה להיות הסיבה האמיתית לכל שינוי ". לכתבה המלאה באנגלית