נא להזמין מדף Corona %Sale Partyחגיגת הנחות - קורנה פארטי Corona Party Sale  בלבד
למעבר לדף מוצרי Corona %Sale Party  לחץ כאן

כושר אירובי

  1. מאולפן יגל - פאנל בנושא Fitness והיום - מכשיר אליפטיקל

    פאנל שנוא פיטנסס גיל גרנות ונמרוד קבלה באולפן יגל

    פגשים שוב באולפן יגל Living Well!- חנות ציוד הכושר המובילה בישראל - נימו קבלה, מאמן כושר ואושיית החיים הבריאים וגיל גרנות מנכ״ל ישראל בודי.

    בתוכנית היום: כל מה שרציתם לדעת על אליפטיקל, קרוס טריינר  

    Read more »
  2. מאולפן יגל - פאנל בנושא Fitness והיום - אופני כושר

    פאנל שנוא פיטנסס גיל גרנות ונמרוד קבלה באולפן יגל

    פגשים שוב באולפן יגל Living Well!- חנות ציוד הכושר המובילה בישראל - נימו קבלה, מאמן כושר ואושיית החיים הבריאים וגיל גרנות מנכ״ל ישראל בודי.

    בתוכנית היום: כל מה שרציתם לדעת על אופני כושר, אופני כושר עם משענת ואופני ספינינג

    Read more »
  3. The ultimate guide for buying an elliptical trainer

    English buying guide you choose your next elliptical cross trainer

    So what is your best cross trainer - Elliptical machine fits your need most?


    Read our exclusive English buying guide and choose your next elliptical cross trainer
    Our English speaking agents are here for you 03-501-3994

    Read more »
  4. איך בוחרים שק או בובת איגרוף? איך מתאמנים נכון? ולמה זה שווה לי?

    רגע לפני שאתם רוכשים את שק האיגרוף הראשון שאתם רואים כדאי ללמוד מעט על אופן האימון עם המכשירים המתאימים ולדעת מה הכי מתאים לכם, אנחנו כאן כדי לעזור.

    Read more »
  5. תרגילי מתח לאימון מתח שמביא תוצאות

    מלבד מכשירי הכושר המתקדמים שנועדו לנצל את משקל הגוף כדי ליצור התנגדות לשלל תנועות, ישנו תרגיל אחד, בין הראשונים והפשוטים שבהם שעדיין מושל בכיפה ובאמצעותו אפשר להגיע רחוק – המתח.

    כמה רחוק אפשר להגיע עם המתח? המשיכו לקרוא ותגלו.

    Read more »
  6. איך להתאמן בבית? 3 תוכניות סודיות: מסה, חיטוב וגמישות

    שואלים את עצמכם (או אותנו) איך אפשר להתאמן בבית ולהפיק מזה את המירב? אך התשובה תהיה, תלויה במה שאתם רוצים להשיג.
    רבים שרוצים לבצע אימוני כוח אינטנסיביים בבית כדי לפתח את מסת השריר, אחרים יעדיפו לשלב יותר פעילות ארובית כדי לחטב את הגוף וישנם מי שבכלל
    רוצים להגביר את הגמישות שלהם באמצעות תרגילי מתיחה מגוונים.
    בואו להכיר את שלושת התוכניות לאימון בבית, אשר כל אחת תסייע לנו להשיג את אחת משלושת המטרות הללו – מסה, חיטוב וגמישות.
    Read more »
  7. דו קרב מותח: אליפטיקל VS אופני כושר!

    בעידן ההובר-בורד והאופניים החשמליים עדיין יש אנשים שרוצים לשמור על כושר ולהישאר בתנועה.
    אחרי הכל השומן מצטבר ומישהו צריך לקחת אחריות בכדי להוריד אותו, לא ככה?
    אז החלטתם לקחת אחריות אבל עדיין לא יודעים מי מבין השניים יעשה את העבודה בצורה הטובה ביותר, אליפטיקל או אופני כושר?
    המשיכו לקרוא וגלו איזה מכשיר כדאי לכם לרכוש היום.
    Read more »
  8. המדריך לקניית אליפטיקל

    *** עודכן בדצמבר 2019 ***

    לא צריך להיות מדען בשביל לבחור מכשיר אליפטיקל מומלץ.

    אבל בהחלט צריך לדעת איך המכשיר בנוי, מה הם מאפייניו החשובים ביותר ומה היתרונות העקרים של כל מאפיין כזה.

    בואו ישר נצלול פנימה ונבין איך בוחרים את המכשיר המושלם.

    ניווט מהיר במדריך

    1. מה האליפטיקל שמתאים לי?

    2. מה המאפיינים החשובים ביותר?

    3.

    Read more »
  9. שולחן משרדי שהוא בעצם הליכון ומסלול ריצה

    כמשווקים מורשים של מסלולי ריצה המשלבים שולחן משרדי המאפשר לעבוד ולהתאמן בו זמנית מצאנו לנכון להעלות כאן מאמר מתורגם מאתר

    מדיקל דיילי, שם הועלתה חוות דעתו של כתב בכיר באתר, הנה הבאנו הדברים ברגום חופשי 

    איך זה להשתמש בהליכון חשמלי של LifeSpan במשך שעות תוך כדי עבודה

    כאחד שמתאמן שעה ביום 5 ימים בשבוע והממוצע שלו הוא יותר מ 10,000 צעדים ליום (על פי שעון הצעדים שלי) אני יכול להחשיב את עצמי בכושר, וזה למרות ישיבתי הממושכת משך כמעט כל היום.
    אני נוסע 4 שעות הלוך ושוב לעבודה בישיבה, בנוסף ל 8 שעות עבודה
    Read more »
  10. דו קרב מותח: ריצה מול הליכה

    לא לחינם הפכו ההליכה והריצה לאופציה הפופולרית ביותר בעולם הספורט, פעילויות אלו לא דורשות מאיתנו דבר מלבד רצון, נעליים ובקבוק מים. נסקור כעת את היתרונות והחסרונות של פעילויות אלו ונגלה מהי הפעילות האפקטיבית ביותר לשריפת קלוריות והאם היא מתאימה גם לכם.

    יתרונות בריאותיים משותפים

    השוואה מחקרית שנעשתה במכללת ברקלי מצאה כי לשניהם השפעה חיובית על הבריאות הכללית בפרמטרים רבים, דוגמת:

    • סכרת - ירידה ברמת הסוכר בדם
    • כולסטרול - ירידה ברמת הכולסטרול בדם
    • בריאות הלב - שיפור בפעילות הלב
    • בריאות העין - הפחתה בסיכוי לפתח קטרט בגיל מבוגר יותר
    • לחץ דם - שיפור במדדי לחץ הדם

    יתרונות יחודיים של ריצה

    • ברמה הנפשית - הפרשת אנדורפינים הגורמת להפחתת לחץ ודיכאון
    • לב ריאה - שיפור בתפקודי הלב והגדלת סיבולת הלב ריאה
    • שרירים - פיתוח שרירי התאומים, כמו גם השריר הארבע ר
    Read more »
Posts loader