חגיגת ההנחות בעיצומה - Black Friday    |   עד 50%  הנחה  | הובלה והרכבה חינם למוצרים נבחרים  |   

כושר אירובי

  1. איך בוחרים שק או בובת איגרוף? איך מתאמנים נכון? ולמה זה שווה לי?

    רגע לפני שאתם רוכשים את שק האיגרוף הראשון שאתם רואים כדאי ללמוד מעט על אופן האימון עם המכשירים המתאימים ולדעת מה הכי מתאים לכם, אנחנו כאן כדי לעזור.

    Read more »
  2. תרגילי מתח לאימון מתח שמביא תוצאות

    מלבד מכשירי הכושר המתקדמים שנועדו לנצל את משקל הגוף כדי ליצור התנגדות לשלל תנועות, ישנו תרגיל אחד, בין הראשונים והפשוטים שבהם שעדיין מושל בכיפה ובאמצעותו אפשר להגיע רחוק – המתח.

    כמה רחוק אפשר להגיע עם המתח? המשיכו לקרוא ותגלו.

    Read more »
  3. איך להתאמן בבית? 3 תוכניות סודיות: מסה, חיטוב וגמישות

    שואלים את עצמכם (או אותנו) איך אפשר להתאמן בבית ולהפיק מזה את המירב? אך התשובה תהיה, תלויה במה שאתם רוצים להשיג.
    רבים שרוצים לבצע אימוני כוח אינטנסיביים בבית כדי לפתח את מסת השריר, אחרים יעדיפו לשלב יותר פעילות ארובית כדי לחטב את הגוף וישנם מי שבכלל
    רוצים להגביר את הגמישות שלהם באמצעות תרגילי מתיחה מגוונים.
    בואו להכיר את שלושת התוכניות לאימון בבית, אשר כל אחת תסייע לנו להשיג את אחת משלושת המטרות הללו – מסה, חיטוב וגמישות.
    Read more »
  4. דו קרב מותח: אליפטיקל VS אופני כושר!

    בעידן ההובר-בורד והאופניים החשמליים עדיין יש אנשים שרוצים לשמור על כושר ולהישאר בתנועה.
    אחרי הכל השומן מצטבר ומישהו צריך לקחת אחריות בכדי להוריד אותו, לא ככה?
    אז החלטתם לקחת אחריות אבל עדיין לא יודעים מי מבין השניים יעשה את העבודה בצורה הטובה ביותר, אליפטיקל או אופני כושר?
    המשיכו לקרוא וגלו איזה מכשיר כדאי לכם לרכוש היום.
    Read more »
  5. המדריך לקניית אליפטיקל

    באופן פיזיולוגי האדם נועד ללכת ולרוץ על שתי רגליו. הגוף מתיישר, שרירי הרגליים דוחפים אותנו קדימה, הידיים מייצבות ומעניקות תנופה וכפות הרגלים חובטות בחוזקה את הקרקע אשר נמצאת תחתן.

    לעיתים רבות אותה הריצה אשר דווקא אמורה להטיב עם המערכות הביולוגיות של הגוף, מזיקה לאמצעים המכאניים שלו כגון השרירים והמפרקים. במיוחד לשם כך פותח המכשיר האולטימטיבי, אשר מחקה 
    את פעולת הריצה מבלי לגרום לשחיקה – האליפטיקל.

    בישראל עשרות יבואנים של ציוד כושר שונים, אולם רק האלפטיקל מציג מכשיר כושר חדשני אשר נועד לדמות את פעולת הריצה אך עדיין לאפשר למתאמן גמישות מסוימת וטווח לטעויות כך שהשרירים והמפרקים לא יינזקו.

    שנים רבות של ניסיון מכירת ציוד כושר בכלל אליפטיקלים בפרט, הפכה את צוות יגל !living well למקור מספר אחד ליעוץ  לפני בחירת מכשיר הכושר של אלפי רוכשים בישראל.

    במדריך זה ננסה לשתף עמך המידע הרב שצברנו ובמהלכו תלמד לה

    Read more »
  6. שולחן משרדי שהוא בעצם הליכון ומסלול ריצה

    כמשווקים מורשים של מסלולי ריצה המשלבים שולחן משרדי המאפשר לעבוד ולהתאמן בו זמנית מצאנו לנכון להעלות כאן מאמר מתורגם מאתר

    מדיקל דיילי, שם הועלתה חוות דעתו של כתב בכיר באתר, הנה הבאנו הדברים ברגום חופשי 

    איך זה להשתמש בהליכון חשמלי של LifeSpan במשך שעות תוך כדי עבודה

    כאחד שמתאמן שעה ביום 5 ימים בשבוע והממוצע שלו הוא יותר מ 10,000 צעדים ליום (על פי שעון הצעדים שלי) אני יכול להחשיב את עצמי בכושר, וזה למרות ישיבתי הממושכת משך כמעט כל היום.
    אני נוסע 4 שעות הלוך ושוב לעבודה בישיבה, בנוסף ל 8 שעות עבו
    Read more »
  7. דו קרב מותח: ריצה מול הליכה

    לא לחינם הפכו ההליכה והריצה לאופציה הפופולרית ביותר בעולם הספורט, פעילויות אלו לא דורשות מאיתנו דבר מלבד רצון, נעליים ובקבוק מים. נסקור כעת את היתרונות והחסרונות של פעילויות אלו ונגלה מהי הפעילות האפקטיבית ביותר לשריפת קלוריות והאם היא מתאימה גם לכם.

    יתרונות בריאותיים משותפים

    השוואה מחקרית שנעשתה במכללת ברקלי מצאה כי לשניהם השפעה חיובית על הבריאות הכללית בפרמטרים רבים, דוגמת:

    • סכרת - ירידה ברמת הסוכר בדם
    • כולסטרול - ירידה ברמת הכולסטרול בדם
    • בריאות הלב - שיפור בפעילות הלב
    • בריאות העין - הפחתה בסיכוי לפתח קטרט בגיל מבוגר יותר
    • לחץ דם - שיפור במדדי לחץ הדם

    יתרונות יחודיים של ריצה

    • ברמה הנפשית - הפרשת אנדורפינים הגורמת להפחתת לחץ ודיכאון
    • לב ריאה - שיפור בתפקודי הלב והגדלת סיבולת הלב ריאה
    • שרירים - פיתוח שרירי התאומים, כמו גם השריר הארבע
    Read more »
  8. קפה שחור לפני ריצה – שחקן חיזוק משמעותי

    כיצד שתיית קפה מקפיצה את ערך אימון הריצה?

    מתאמנים באופן קבוע ורוצים להגביר בכ-15% את קצב שריפת הקלוריות? חולמים להיפרד מכאבי השרירים ולשפר את הביצועים הספורטיביים? מחפשים משהו שיכניס אתכם לפוקוס ויעזור להתמקד במטרה? ובכן, הכירו את שחקן החיזוק שלכם – קפה שחור. כן, כן, זה לא מיתוס, קפה שחור הוא מתכון מנצח לדיאטת ספורט. כל מי שעוסק בספורט באופן קבוע מכיר היטב את הקשר שבין דיאטה ופעילות גופנית. תזונה היא חלק בלתי נפרד מהאימון והיא זו אשר תקבע האם תמקסמו את התוצאות וההישגים שלכם לאורך זמן. כעת, הבה נבחן מדוע כוס קפה שחור היא המרענן הרשמי של ספורטאים חובבנים ומקצועיים בכל העולם. במילים אחרות, אתם מוזמנים לשכוח את כל שידעתם על משקאות אנרגיה ולחזור אל המקור.

    לפני הכל, הנה כמה נתונים שחשוב להכיר:

    קפה שחור מגביר את קצב שריפת הקלוריות לאחר האימון – במידה ואחת המטרות שלכם היא השלת ק"ג מיותרים, קפה שחור הוא פרטנר מושלם. מחקר אשר פורסם לאחרונה במגזין הבינלאומי לתזונת ספורט והתעמלות מצא כי צריכת קפאין כשעה לפני פעילות גופנית מגבירה את קצב ש

    Read more »