מגזין

  1. חווית הקניות ביגל Living Well!

    כיצד מעבירים את חווית הקניות שצוות יגל Living Well! יודע להעניק לכל לקוח?
    באיזו דרך ניתן להבעיר מסר בדרך הכי קצרה ומובנית?
    ישבנו וניסינו לפצח את הבריף.  התוצאה כאן לפניכם:

    חווית הקניות של יגל ספורט - הנה ככה זה מתבצע בפועל

    Read more »
  2. דיאטת דלת פחמימות - מה זה יעשה לך?

    מכירים את החבר הזה שמתחיל דיאטת פליאו ואחרי זמן מסוים מתחיל להריח קצת מוזר? ה"ריח" הזה לא מגיע מבגדים של כובסו אחרי כמה אימוני כושר. קיים למעשה הסבר מדעי קונקרטי לכך – והוא קשור בדיאטה דלת הפחמימות שהחליט לפצוח בה והנשימה המוזרה שלו אינה התוצר היחיד. כאשר בפחמימות עסקינן, לא חסרות אג'נדות ודעות קדומות. על-מנת לגלות באופן חד-משמעי מה באמת מתרחש בתוך הגוף שלנו כאשר אנו מפסיקים לצרוך אותן, שוחחנו עם שלושה מומחי תזונה, בתקווה שיאירו את עינינו בנושא.

    אתם עשויים להפוך אלגנטיים ורזים יותר

    כשפוצחים בתזונה דלת פחמימות, ניתן בטעות לחשוב שהיא עובדת באופן מיידי, רק מפני שהמראה מציגה דמות רזה יותר; מדובר במצג שווא – מדובר במשקל מים בלבד. "תזונה רגילה הכוללת פחמימות מאפשרת לכם לאחסן פחמימות בצורת גליקוגן בכבד ובשרירים," אומרת לאורה צ'יפולו, תזונאית ומחנכת מוסמכת לענייני סוכרת. "הגוף משתמש בצורה זו של אחסון סוכר בין ארוחות ובעת האימון. כאשר אתם מאחסנים סוכר בצורה של גליקוגן, אתם

    Read more »
  3. איך לבחור ואיך לצרוך שורפי שומן איכותיים

    שורפי שומנים ממותגים שונים

    באילו נסיבות כדאי להשתמש בשורפי שומן

    שורפי השומן יכולים להיות די שונים ומגוונים, ולכל אחד יש השפעה אחרת על הגוף ועל המערכות בו.
    עם זאת, לכולם יש מכנה משותף אחד – הם אינם גלולות קסם, ואף אחד מהם לא יגרום להרזיה רק מנטילה קבועה וישיבה רצופה על הספה.
    הדרך להורדת אחוזי השומן ולשריפה שלהם מתחילה עם אימונים תדירים ועם תזונה נכונה, ושורפי השומן נועדו לחפות על אלו, לעזור להם ולזרז אותם.
    לפיכך, הצריכה של שורפי שומן צריכה להיעשות תמיד בליווי של תוכנית אימונים ולא לבדה.

    סוגי שורפי השומן

    ישנם חומרים רבים אשר נחשבים לשורפי שומן, אך הם נבדלים זה מזה באופן בו הם פועלים על הגוף.
    Read more »
  4. טיפים של מקצוענים:כיצד מגישים כדור פינג פונג

    קונים שולחן טניס? כל השיטות של המקצוענים להגשת כדור פינג פונג

    קונים שולחן טניס? כיצד לומדים להגיש כדור כמו המקצוענים הנה כמה טיםים

    Read more »
  5. החשיבות של כושר גופני בגיל השלישי

    פעילות גופנית סדירה חשובה בכל גיל אך היא פשוט הכרחית כאשר מגיעים לגיל הזהב. על פי הנתונים האחרונים של האגודה הישראלית לגרונטולוגיה 70% מבני הגיל השלישי אינם עוסקים בפעילות גופנית באופן קבוע וחשופים למגוון מחלות קשות ולירידה באיכות החיים. פעילות מתונה ומותאמת לכל קשיש עשויה להפחית את רמות הסוכר ולחץ הדם ולתרום לשיפור משמעותי באיכות החיים. גלו כעת אילו סוגי ספורט מומלצים במיוחד ובאילו בעיות בריאות נוספות ניתן לטפל בעזרת קצת ספורט. אז מהם היתרונות הקוגניטיביים והנפשיים שטמונים בפעילות גופנית?

    בריאות הנפש - טיפול בתחושות חרדה ודיכאון קשיש עצוב בדיכאון

     

    מחקרים רבים הראו שיפור והקטנה בעוצמת תחושות החרדה והדיכאון בעק

    Read more »
  6. שולחנות הטניס המובילים

    החלטנו לסקור עבורכם את ששת שולחנות הטניס המובילים בחנות כדי שתוכלו למצוא גם לכם הנאה צרופה שכזו ולחלוק אותה עם משפחה ועם חברים.

    נתחיל ביתרונות הבריאותיים של טניס השולחן

    טניס שולחן הוא משחק של רפלקסים, דיוק, גמישות וקואורדינציה.
     
    עם היבט אירובי מפותח, המשחק נחשב לאחד מסוגי הספורט המועילים ביותר לבריאות הגוף, וזאת על אף שהוא מתנהל סביב שולחן.
    Read more »
  7. 10 טריקים שיהפכו אותך לשחקן כדורגל שולחן

    רק רגע – מה זה כדורגל שולחן?

    לפני שאנחנו ממהרים להיכנס לטקטיקות שיהפכו אותך לשחקן מצוין, כדאי קודם כל לעצור ולהיזכר בדיוק מה זה כדורגל שולחן.
     
    מדובר במשחק הנערך סביב שולחן, תוך השתתפות של שניים או ארבעה שחקנים, ומדמה משחק כדורגל מלא הכולל 11 דמויות עבור כל קבוצה.
     
    השולחן מתוכנן כך שהשחקנים עומדים לצד הצלעות המאורכות שלו, שם ממוקמים צירי השליטה בשחקנים, כאשר כל ציר מחבר אליו מספר שחקנים
    אשר ניתן לסובב אותם סביב עצמם, או להניע אותם במקביל לשער.
     
    ידיות של שולחן כדורגל

    ארבעת הצירים שיש לכל קבוצה הם הבאים:

    Read more »
  8. מכירים את השרירים: זוקפי הגב

    זוקפי הגב – נעים להכיר

    קבוצת שרירי זוקפי הגב מונה עשרות שרירים קטנים אשר מקיפים את עמוד השדרה.
    השרירים מחולקים לשתי שכבות עומק שונות, הראשונה עמוקה ופנימית, והשנייה חיצונית ומצויה משני צדדיו של עמוד השדרה.
    כולם כאחד אחראים על היציבה שלנו ושומרים על הגב שלנו ישר ובריא.
     
    הגב, ועמוד השדרה בפרט, סובלים מעומס של משקל רב, כמעט מחצית מהגוף, ולשרירים יש צורך לתמוך בהם.
    השרירים הגדולים אמנם נותנים את חלקם, אך תפקידם העיקרי הוא הנעת העצמות הגדולות של הגוף על צירי המפרקים שלהם, וכך זוקפי הגב נשארים האחראיים העיקריים על טיפול בעמוד השדרה.

    מה קורה כאשר מזניחים את זוקפי הגב

    Read more »
  9. ספת כושר אחת – שלוש תוכניות אימון לכל הגוף

    השלב הראשון – בוחרים את ספת הכושר

    יש להבחין בין ארבעה סוגים של ספות כושר, אשר כל אחת מאפשרת פונקציות נוספות מהקודמת לה, וכך ניתן לבצע בה אימון רחב יותר:

    ספות אימון לבטן

    ספסל לכפיפות בטן והרמת משקולות 1450 מבית VO2ספות אימון אלה מיועדות בעיקרון לכפיפות בטן בלבד, והן ניתנות להטיה בזווית.
     
    ספות אלה אינן תומכות בכל סוגי התרגילים, וישנם תרגילי משקולות רבים שלא ניתן לבצע באמצעותן.
     
    עם ז
    Read more »
  10. איך להפוך לאגדה בהוקי שולחן

    איך משחקים הוקי שולחן?

    עבור מי שנמצא ממש בתחילת דרכו בכל הנוגע להוקי שולחן, כדאי לבצע ריענון קצר על מבנה המשחק ועל החוקים שלו.
    המשחק פשוט למדי, והוא מבקש לתרגם את משחק הוקי הקרח אל שולחן אחד ויחיד.
     
    הדיסקית אשר משמשת את ההוקי נותרת גם אצל ההוקי השולחן, ואת הקרח החלקלק מחליף משטח מחורר אשר פולט אוויר וגורם לדיסקית לנוח באופן חלק יותר.
    במקום שתי קבוצות, ישנם רק שני שחקנים, כל אחד מהם אוחז בידית עגולה שנועדה לשמש הן לחביטה בדיסקית והן להגנה על השער.
     
    המשחק מתנהל כאשר שני השחקנים עומדים משני צידי השולחן, כאשר לפני כל אחד מהם חור השער שלו.
     
    השחקנים חובטים בדיסקית או חוסמים אותה, במטרה להכניס אותה לשער היריב ולמנוע מן היריב להכני
    Read more »
Posts loader