השריר הדו ראשיטקסט טקסט כלשהו יד קדמית – דו ראשי

ייתכן שהשריר הדו-ראשי הוא השריר המפורסם ביותר בגוף:
 
כאשר חושבים על שריר, חושבים על אדם מכופף את זרועו ומבליט את שריר היד הקדמית שלו.
רבים רוצים לפתח ולעצב את שריר זה, והדגשה שלו נחשבת לסמל של חוסן גופני.
 
 
המכשירים לשריר הדו ראשי:
 

יד אחורית – תלת ראשי

השריר התלת ראשי

שריר היד האחורית מבצע את התנועה ההפוכה מזו של שריר היד הקדמית.
יש לו תפקיד מרכזי בעיצוב ובחיטוב של הזרוע והוא חשוב מאוד:
הוא משתתף הן בתנועת הידיים והן תומך עבור תנועות רחבות יותר שנעשות באמצעות פלג הגוף העליון.
 
 
המכשירים לשריר התלת ראשי:

שרירי הכתפייםשרירי הכתפיים

ישנם שלושה שרירי כתפיים וכולם כאחד חשובים עד מאוד.
יש צורך בכמות כזו של שרירים עבור הכתף מכיוון שהיא כוללת מפרק כדורי מיוחד:
מפרק הכתף הוא המפרק בעל כיווני התנועה הרבים ביותר בגוף האדם.
שרירי הכתף לוקחים חלק כמעט בכל פעילות של פלג הגוף העליון ולכן חשוב במיוחד לחזק אותם.
 
המכשירים לשרירי הכתף:

שרירי הטרפזשריר הטרפז

הטרפז נחשב לשריר קטן אך הוא חשוב עד מאוד.
כשריר הממוקם במרכז חלקו העליון של הגב, לשריר הטרפז חשיבות אסתטית רחבה והוא האחראי לבליטה השרירית בין הכתפיים לבין הצוואר שרואים אצל מתאמנים.
אך יתרה מכך, הטרפז מגונן על עמוד השדרה וכך תורם ליציבה ולאיזון של הגוף.
 
המכשירים לשריר הטרפז:

שרירי גב עליוןשרירי הגב העליון

שרירי הגב העליון הם בין השרירים הגדולים ביותר בגוף האדם ויש להם חשיבות עליונה כמעט בכל תנועה ותנועה בגוף.
המיקום האסטרטגי שלהם דורש שהם יהיו חזקים – גב חזק משמעו יציבה נכונה וחוסן עבור עמוד השדרה ומערכת השלד.
 
 
המכשירים לשרירי הגב העליון: 

שרירי החזה

שרירי החזה

שרירים נוספים שמהווים חלק מן השרירים הגדולים ביותר בגוף הם שרירי החזה.
הגודל של השרירים הופך גם אותם למשמעותיים במיוחד עבור מרבית התנועות של הגוף ולכן הם דורשים פיתוח.
כמו כן, הם השרירים הבולטים ביותר לעין בקדמת הגוף, וחיטוב שלהם תורם רבות לאסתטיות של הגוף.
 
המכשירים לשרירי החזה:

שרירי הגב התחתוןשרירי הגב התחתון

כפי שנאמר, שרירי הגב הם שרירים חשובים ביותר אשר מגוננים על עמוד השדרה ושומרים על יציבה נכונה ובריאה.
שרירי הגב התחתון הם השחקנים המרכזיים בתחום זה ויש להם חשיבות עליונה בחלוקת משקל נכונה של הגוף.
הערך שלהם עבור בריאות הגב עצומה, וחיזוק שלהם הוא השקעה לטווח הארוך שמונעת כאבים וסיבוכים בגיל מבוגר יותר.
 
המכשירים לשרירי הגב התחתון:

שרירי הבטןשרירי הבטן

שרירי הבטן ידועים במיוחד בגלל החשיבות האסתטית שלהם – הריבועים בבטן.
השרירים שיוצרים את האפקט האסתטי אינם השרירים היחידים בבטן, ומשני צדדיהם ישנם שרירים חשובים נוספים, גם הם בולטים ומקנים מראה אסתטי לבטן.
 
כל השרירים הללו גם יחד אחראיים לאינספור תנועות של הגוף, לרבות תנועה סיבובית, ולכן הם לוקחים חלק חשוב בתנועה היומיומית של הגוף.
 
 
המכשירים לשרירי הבטן:

שרירי הארבע ראשי

הארבע ראשי הוא שריר הרגליים המרכזי הנמצא בירך.
מדובר בשריר גדול במיוחד שהמיקום שלו הופך אותו לחשוב עד מאוד.
על שרירי הארבע ראשי להיות חזקים דיו כדי לסחוב את משקל הגוף, והשאיפה היא שהם יהיה מספיק חזקים כדי לעשות זאת בקלות.

שרירי הרגליים

ככל שהם חסונים יותר, הם לא יזדקקו לעזרה מרובה משרירים אחרים שעשויים לסבול מעודף מאמץ אם יצטרכו לשאת את משקל הגוף בעצמם.
 
המכשירים לשרירי הארבע ראשי:

שרירי התאומים

התאומים הם השרירים הממוקמים ברגליים, בין הקרסול לברך.
הם השרירים הבולטים ביותר מתחת לברך וחיזוק שלהם מקנה מראה של חוסן וחוזק.
נוסף לכך, יש להם חשיבות גדולה מאוד, מכיוון שהם השרירים האחראיים על תנועת כפות הרגליים.
באופן זה עליהם להיות מסוגלים להחזיק את כל משקל הגוף, ולכן חשוב מאוד להשקיע ולחזק אותם.
 
 
המכשירים לשרירי התאומים:
 
לקינוח אנו מזמינים אותך לגלות אפילו עוד בפסוט ההרחבה: מתאמנים - זה הזמן להכיר את השרירים שלכם טוב יותר!