שאלות ותשובות

משלוחים

מי לא מכיר את הרגשת הלהיטות לקבל את המוצר שהוזמן במהירות?
אנחנו כאן כדי לעשות הכל לשלוח הזמנתך במהירות כדי שתוכל ליהנות מהמוצר שלנו בהקדם
  • החבילות יוצאות את מחסנינו רק לאחר אישור חיוב כרטיס האשראי
  • אנו מציינים את מועד האספקה המתוכנן בדף המוצר
  • מוצרים גדולים (שולחנות טניס, מתקני סל וכדומה)  נשלחים ע"י מוביל או מתקין מקצועי המצויד ברכב מתאים, זאת כדי להבטיח הנאה מושלמת מהמוצר
  • משלוחים הכוללים שירות התקנה נשלחים ע"י טכנאי מומחה בלבד
  • מוצרים קטנים נשלחים ע"י שירות שליחים מהיר או בדואר רשום עפ"י החלטתך

שלא כמו בחנויות אחרות - איננו מאפשרים בדיקת מוצרים בבית או הדגמתם.
כך, אנו מבטיחים שבמחסנינו מאוחסנים ומסופקים מוצרים חדשים בלבד באריזתם המקורית.

המוצרים שלנו מגיעים באריזות סגורות וחתומות!

לעיתים מוחלפים במוצרים תקעי חשמל עפ"י התקן הישראלי, ועל כן אריזת המוצר תפתח לצורך זה בלבד

יגל Living Well! מובילה את חווית השירות בישראל (כך לפחות מספרות הביקורות המאומתות בזאפ ובאתר החנות, מכתבי תודה ושיחות טלפון רבות מוכירות תודה)

חיוך אצל נציג שלנו מורגש מיד בעברו השני של הקו


אנו מבטיחים שתמיד תפגוש חיוך, סבלנות ואמינות ללא פשרות -  מנציג המכירות במייל,  בצ'ט און ליין באתר ובטלפון